Malta 0.4

Var förbi tatueringsstället idag förresten! Kändes förjävla sunkigt så jag skiter i det placet. Kollar upp det när jag kommer hem istället. Eller? Hörde rykten att det finns ett ställe till som är riktigt bra, men dom har kötid, så vi får se! Stay tuned for more updates på den fronten.

Har också blivit helt beroede av serien My name is Earl. Hade inte sett mer än 10 avsnitt innan, men nu när alla säsongerna finns på DVD inom gångasvtånd i lägenheten så blir det en del tid framför burken på kvällarna. GO EARL!

I förrgår spenderade vi dagen vid poolen på en av P (pappans) kollegors hotell. Rätt fräscht ställe, inomhus fanns det bubbelpool som tur var eftersom utomhuspoolen var ISkall. Lilla S badade dock som en galning vilket automatiskt betyder att jag också badade. Lyckligtvis fick jag lite sol på kroppen imellan allt badande så jag börjar bygga på en snygg bränna.

  

Poolen, utsikten, kattstället där svettot började stalka mig. Och lilla jag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sorry A but I got to hate you.

BIG time!

Assface!

2008-11-03 @ 23:27:22
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: Mama

Malta framstår mer och mer som något för mig..

Och du ser ut som du passar in i den glammiga miljön mer o mer.. Tack för hyran också.. 1 månad innan ;)

2008-11-04 @ 07:06:21
Postat av: Denise

Men gud kvinna! För att du bor på ett paradis och kan sola varje dag! Här i sverige är det viiiinter och fiiiiskallt!

2008-11-04 @ 09:17:53
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Malin

du ser ut att må som en gud, eller iaf bo som en :)

jag vill oxå till varmt land!

2008-11-07 @ 12:38:03
URL: http://maylines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0