Min utsikt



Där bor jag alltså - där pilen pekar. Väldigt fin utsikt, men det är inte den jag får njuta av under dagarna. Bilderna nedanför här visar vad jag stirrar på flera timmar per dag.

  

Gung gung... gung... gung... gung gung... guuuuuuuuuuuuung. "Gunga?" Lilla skruttis vill inte göra annat än att gunga heeeeeeeeeela tiden. Det är ett jävla tjat om detta gungande. Hur kul kan det vara?! Men men, det är iofsig skönt att ha henne på ett och samma ställe och slippa springa runt och jaga.

Nu sinar batterierna på datorn så jag ska kila förbi Supermarketen och tröstshoppa massa godis.. eller nått.

Kommentarer
Postat av: ems

Ska bli så kul att höra om allt när du kommer hem sen :) Jobbet är inte heltid men jag hoppas med att fylla ut med så många timmar som möjligt. ;) ta hand om dig, snart ses vi!! pussåkram

2008-11-04 @ 21:07:13
URL: http://goldenyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0