Saker jag vill säga till er..

.. som tror på horoskop och slaviskt följer dessa.
Ni är väl medvetna att det är välbetalda människa med bra fantasi som sitter och hittar på grejer som ska vara så luddiga som möjligt för att passa in på ca 99% av landets befolkning. Detta just för att lättlurade/lätt manipulerade människor som ni ska ha något att glädjas/förfaras/förundras över på morgonpendeln. Get over it.

.. som tror ni hjälper serveringspersonalen genom att stapla talrikarna på varandra.
Det gör ni inte. Punkt slut. Det blir svårare att balansera och om ni inte lagt märke till det så bär servitriser tallrikar lite annorluna än på den "allt-i-en-fet-hög"varianten ni brukar åstadkomma hemma i köket. Så försök inte vara snälla! Det blir bara kladdigt och vingligt. Låt henne/honom sköta sitt jobb istället.

.. som helt seriöst trodde/tycker Johan Palm skulle vunnit idol.
Hahahahhahahahahahahhahahahahhhahhahhaaa! Okej, seriöst nu. Söt pojke, kul att han fick sin tid i rampljuset. Men jag är glad att jag inte har en 13årig dotter hemma den här månaden för jag skulle få jobba många dubbelpass för att täcka upp för hennes mobilräkning. Holy-SHIT. Jämfört med de andra tävlande i programmet är han ett skämt. Idol är inte hans forum och hade inte alla fjårtisar haft egen mobil att rösta med hade han aldrig klarat sig förbi kvalet.

.. som verkar tycka att backpacka i/åka till Thailand is the only way to go.
Enligt mig (som aldrig varit i Thailand -samvetets anm.) så är hela hypen kring Thailand så.. överdriven. Vill man verkligen åka till ett land där det bor MASSA svenskar? Där turisterna till största del är svenskar och dit alla andra åker? Jag förstår om man han nån speciell koppling till landet. Men att bara glida med strömmen och åka dit jul efter jul? Vietnam ligger precis brevid och jag lovar att det är minst lika varmt och skönt. Och jag garanterar här och nu att det är mindre svenskar där. Men ioch för sig så utgår jag ju bara från mig själv..


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Intressant lista.

2008-11-30 @ 07:58:50
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fin blogg du har. Mysig.



Ang Palm så borde hans hysteriska fans ta sig i kragen och fundera på vad de egentligen sysslar med. Suck.

2008-11-30 @ 12:21:38
URL: http://hannasodergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde prova Thailand .

2008-11-30 @ 18:51:02
Postat av: calle

word på typ allt. thailand borde du åka till, det finns bra ställen utan många turister.

2008-12-01 @ 07:41:06
URL: http://rei.blogg.se/
Postat av: Anonym

fröken pretentiös gös

2008-12-03 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0