SNÖ!

Idag kom första snön.

Mysigt säger vissa.

Slask säger jag.

Ni som varit med längre än jag, har det alltid varit såhär dåliga vintrar (som det varit senaste åren) eller är klimathotet ett faktum? Är det för sent? Kommer solen slockna och vi alla gå en snabb men plågsam död till mötes?

Anyways. Imorrn blir det SACO-mässa, även om jag går dit själv så kommer massa folk jag känner vara där, så man kanske stöter på någon. Varför uppskattade man inte skit som skolan ordnade för en när man pluggade? Bortskämd, det är vad man är i den svenska skolan.

Shit, klimathot och skolpolitik i samma inlägg. Såhär politisk har jag nog aldrig varit. Bäst jag slutar med det. Ha ha ha.

Snart 70....

Kommentarer
Postat av: sussie

hej bejb! welcome back!! :D japp, visst bloggar man fortfarande, en gång bloggare, alltid bloggare ;) Vi får se till att ses INNAN årets slut, nu sätter jag faktiskt rimliga gränser;P!





2008-11-19 @ 23:06:41
URL: http://snuttvigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0