Jag som blond?

Idag var jag på hårmodell-casting. Det gick bra och de sa att de gärna ville ha med mig efter att utförligt ha frågat om jag kan gå på riktigt höga klackar eftersom jag är rätt kort. (170cm?!) Hur som helst, sen kom det fram att de ville klippa mitt hår KORT, alltså över axlarna och färga det rödblont. Så då blev det ett big no-no från min sida.

Visst, en skitkul upplevelse och mediahoran inom mig skrek att hon ville gå med. Men om priset är min älskade hårfärg (virgin) och längden på mitt svall så näveräver in my life. Det krävs en sjusiffrig summa pengar överfört till mitt konto för att jag ska låta mina strån falla till golvet hos nån frisör.

Skulle ni gjort det?


Mitt älskade hår..

Kommentarer
Postat av: Thea

Do it!! Det är väl på tiden att du testar något nytt...



Btw, har du några bra bilder från i lördags?

2008-10-09 @ 23:23:41
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: Lotta

"Över axlarna och rödblont". Det låter ju fan som jag det! Och jag är skitsnygg. Du borde provat ha det! En sån förändring är mer stimulerande än vad du tror. Kom ihåg att varken själen eller personligheten sitter i håret ;-)

2008-10-10 @ 00:02:31
URL: http://lillaenglund.blogg.se/
Postat av: Mama

Hmmm Vet inte, men jag har ju hår ner till ryggen för att jag har lite frisörfobi. Malin funkar iofs.

Du skulle säkert bli skitsnygg. Se Bengtzing, hon är ju alltid skitsnygg och ändrar sig hela tiden. Skulle ha satt upp regeln ingen lugg, och sedan kört på det dom sa .

2008-10-10 @ 09:16:06
Postat av: Jonas

Jag tycker att du skulle prövat, jag menar, i värsta fall kan du ju alltid fixa extentions :) Kram

2008-10-10 @ 10:13:39
Postat av: ninna

haha, älskar att du kallar färgen "cendré" för "virgin" :D

2008-10-10 @ 14:41:31
URL: http://cherrynin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Virgin som i ofärgat menar jag ju, inte bråkas med mig nu ;P

2008-10-10 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0