Att vara tjejkompis på krogen

Att gå ut med killpolare på krogen är alltid roligt. Det brukar sluta med att man blir lämnad ensam för att de hittar nått ligg att gå hem med. Igår var jag ju ute med filmgänget (bilder finns på facebook inom kort) och Stasse hittade nån form av ragg. När jag och Pärlan då går ut i rökrutan för att hänga lite med honom och Oscar så står bruden där - ger oss en sne iskall blick. SEN.. vänta. Då lyfter hon sig cigg och ASKAR av den på oss. Liksom? Hur tänker man då? Fimpar man på sitt raggs tjejpolare? Svart nej. Somliga kvinnor! Men risk för att låta lite väl FI så säger jag; vi kvinnor måste fan hålla ihop mer.

I övrigt var kvällen sjukt mysig. Längtar tills nästa helg då både Zandra och Grete ska vara med också!

Kommentarer
Postat av: Six

vad heter duuuuuuu på facebook?



du dissade ju min mail baby :(

2008-09-23 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0