Barnvakt

Igårkväll var jag barnvakt. Lilla skruttan var inte alls på sitt vanliga glada humör och det spelade ingen roll vad jag gjorde för att roa henne. Hon skrek och grät för minsta lilla småsak så jag fick huvudvärk och slutligen började må illa. Det var fan inte kul. När hon väl somnade kändes mitt huvud som potatismos och jag ville bara kräkas upp köttbullarna vi åt till middag.

Utöver det så gick intervjun för butiksjobbet bra, jag ska provjobba nästa fredag. Ska bli intressant, men inget är ju säkert än, vet inte ens om det är min grej. Skulle vara så härligt med ett fast jobb i Nynäs. Någon som har ett på lager? Jag kan jobba med nästan vad som helst!

Ska få tag på Emelie och Denise nu och styra upp en liten fika eller nått innan det bär av in till stan för lite party med filmgänget, ska bli sjuuuuuuukt kul.

Kommentarer
Postat av: Malin

http://www.offentligajobb.se/ojcustomer/nynashamn/ext2/showadd.aspx?ID=135944

2008-09-28 @ 18:49:54
Postat av: Alexandra

Men hallå... ?



"Kvalifikationer

Vi söker dig som har relevant utbildning och helst ser vi att du har högskoleutbildning i arkiv- och dokumenthantering.



Du har erfarenhet av att arbeta inom offentlig verksamhet och politiskt styrda organisationer och erfarenhet av att arbeta som registrator.



Du har god kännedom om offentlighets- och sekretesslagstifning, personuppgiftslagen samt arkivlagen"

2008-09-28 @ 20:06:15
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0