Get rich?

Om jag var rik nu skulle mitt liv vara så mycket enklare. Jag skulle kunna sova i en timme nu för att ens orka kvällen. Sen betala någon som fixar mitt hår och väljer kläder åt mig (snygga som jag köpt för alla mina pengar). Sen skulle jag kunna ta taxi, eller varför inte min egen limo in till Pärlan istället för att åka kommnist-taxi (pendeltåg) som tar flera år. Va enkelt allt skulle vara för mig idag då.

.. och folk säger att pengar inte gör en lycklig. Bullshit.

Är man någorlunda lycklig redan så kan pengar bara göra det bättre. Är du däremot utan vänner och familj och helt ofattbart olycklig så är det klart pengar inte hjälper.. så mycket.


Materialist - javisst.


Kommentarer
Postat av: calle

word up.

2008-10-20 @ 22:21:36
URL: http://rei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0