Hur gick det?!

Ja, nu är inspelningen av Power of 10 klar! Sjukt kul var det! Shit, önskar att jag fick tala om för er hur det gick, men det har jag ju skrivit på papper om att inte göra! Håll ut, programmet sänds i vår, kanal 5!

Micke Tornving raggade som fan på mamma, det var kul! Man måste nästan ha varit där för att ha märkt det, men det var verkligen tydligt att hon var hans stora favorit i studion. Go mamma!



Jag och Mamma i parkeringshuset på G till nån restaurang för att fira efter inspelningen. Snyggingar! Lockade och allt.. eller ska man säga - helt skruvade?

Kommentarer
Postat av: Dennis

Fan Micke Tornving som är så jäkla fresh!

2008-09-19 @ 03:48:09
Postat av: Denise

Åh! Fan va sööta ni är ! (:

Jag saknar dig till tusen, hjärtat!

2008-09-19 @ 07:45:23
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Thea

Va kul att.. det var kul? Jag vet inte riktigt vad jag kan credda dig för.. Men i vår, då vet jag.. ^_^

2008-09-19 @ 09:15:48
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: ems

Fan vad snygga ni är!

2008-09-19 @ 09:17:31
Postat av: Mama

Vill gärna tagga ner lite på detta "raggade" då jag är lyckligt gift med din far, och mig veterligen är även herr Tornving lyckligt gift. Sedan gjorde hans snälla kommentarer och uppmuntrande tillrop att min kameraskräck försvann och att jag kände mig riktigt stilig... Att han däremot är skitsnygg och att jag inte fick ur mig det på plats, känns trist, men nu var det ju sagt i detta forum. DU däremot var filmstjärnesnygg!!

2008-09-19 @ 12:49:08
Postat av: ?

as always ;)

2008-09-19 @ 13:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0