Jag, mamma?

Härmed lovar jag följande; när jag blir mamma ska jag...

- inte tro att jag äger hela trottoaren bara för att jag kör en fet barnvagn.
- inte låta mina barn ta leksaker ur händerna på andra barn.
- inte bråka med min partner inför mitt barn.
- inte introducera dem för godis förrens de fyller typ.. tio år.
- inte ha på mig högklackat när vi ska gå till sandlådan.

däremot ska jag...

- alltid ta mig tid att få i dem ordentligt med mat.
- hålla dem uppe sent på kvällarna så jag får sova längre.
- döpa ungen till Nova eller Amadeus.

Så det så.


Kommentarer
Postat av: Thea

En hund på jobbet heter Amadeus...

2008-09-20 @ 17:53:23
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0