Min älskade

Det är så sjukt hur mycket jag älskar min blogg. Har varit borta från datorn alldeles för länge nu känner jag. Kära lilla bloggen, nu är jag tillbaka!

Sedan jag skrev senaste inlägget har jag..

.. sett Sibel (Idol) vid Östermalmstorgs tunnelbaneuppgång.
.. jobbat och "jobbat över" = middag på Hotellet.
.. blivit asarg på SL flera gånger.
.. kliat sönder min vänstra arm och (av någon anledning) mitt högra lillfinger.
.. blivit bjuden på hemmagjord pizza hemma hos Denise.
.. stört mig på alla dryga jävlar i stadsdelen där jag jobbar.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hahahaha! Okej, den näst sista punkten slår ändå allt! Pizzan var köpt älskling! Men scchh! Säg inte att den kom från Lidl!

2008-09-25 @ 07:59:12
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0