BLOGGLÄNKAR

* VÄNNER OCH BEKANTA

Daniela
Min lillasyster driver denna sajt som är mer av en hemsida och ett portfolio än bara en blogg. Hon är inte bara en superduktig fotograf utan även en hejjare på att göra snygga bloggdesigner. Be henne snällt så hjälper hon säkert till.

Denise
En av mina närmsta vänner trots att vi lärde känna varandra så sent som förra sommaren. Hennes blogg handlar om hur hon pusslar ihop vardagen med studier, matlagning och hennes busunge Kevin som precis fyllt 3 år.

Emelie
Vi träffades under en teateruppsättning av Pinocchio när vi gick i högstadiet, sedan dess är vi bästisar. Nyligen fick hon för sig att skriva sin blogg på engelska! Coolare brud än denna får man leta mycket och länge efter.

Therece
Ännu en tuff brud i min bekantskapskrets som fastnat i bloggträsket. Just nu får vi följa hennes äventyr på andra sidan jorden, närmare bestämt Australien där hon befunnit sig sedan förra hösten.


* ANDRA BLOGGAR JAG LÄSER

Mademoiselles

Katrin Zytomierska

Uppdatering pågår..

Kommentarer
Postat av: ullrika

vilken kanal går ditt program på?? och vilken tid? :)

2009-02-22 @ 17:33:56
Postat av: Alexandra

Hej Ullrika!



Det går;



Måndag - Fredag

TV400 09.10-10.00

TV4SPORT 10.00-10.50

TV4+ 10.50-11.20 (nyheter, reklam) 11.25 - 12.10

TV4SPORT 14.00 - 14.50



Jag jobbar lite olika tider så det är bara spana så dyker jag upp när du minst anar det :)



2009-02-22 @ 18:49:18
URL: http://brunettens.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Hej girl.

Länge sen nu ju, inte bra!

Hoppas allt är bra med dig och att vi kan synas snart.

Tänkte höra lite om hjälp med designen på bloggen är lite sugen själv på att börja blogga men vet fan int hur man gör med alla koder å blablabla.

kan du kanske hjälpa? (:

PUSS

2009-02-23 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0