Igår - en vanlig Tisdag



09:46 är bussens avgångstid, men den vägrar köra fram. Fasiken va kallt det var trots att jag hade både vantar, halsduk och mössa.



10:24 sitter jag i sminket och planerar veckan. Dubbelpass på fredag, usch! Det ska tammefan bli mitt sista, varjefall när det är på två olika jobb med 1 timme och 45 minuters resväg imellan. Suck - lite nervös också.

 

12:03 är de första tre sändningarna över och jag sitter och avnjuter min lunch. Sen funderade jag seriöst att ta en tupplur på soffan, men fastnar istället framför något amerikanskt drama på TV.




Bilden ovan är hämtad från i sändningen i måndags.

14:57 är sista sändingen slut och jag pustar ut. Inga större misstag! Råkade iofsig säga "ge mig ett barn" istället för "ge mig ett ord" men shit happens! Jag får en rundvandring om hur allt funkar med larm och nycklar innan jag beger mig hemmåt.



19:18 sitter jag brevid min älskling och spelar och bara myser. Kan man be om en bättre tisdag? God middag lagade han till mig också - mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Oskar.

Varför har alla dom där programmen slutat med häftig grafik och animationer och numer står och skriver på en tavla? Insiderinfo tack.

2009-01-24 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0