Torsdag = SHOPPING!

Dagen innan lön, självklart passar man på att shoppa då! Lungt och skönt var det uppe i centrum!

 

För mindre än 1000 kr fick jag..

- Ett par svarta stövlar jag velat ha SKITLÄNGE. 399:-
- En röd collagetröja från H&M 79.50:-
-
En lavendelfärgad klänning från Gina Tricot 49:-
- En fleacetröja från Stadium för halva reapriset! 124.50:-
- Ett par jeansliknande tights från Vero Moda 279.90:-



 


Underbara stövlarna från Din Sko, 399! 79.50:- för tröjjan. Ibland kan man inte annat än att älska H&M ! På stövelbilden ser ni även lite av tightsen eller vad man nu ska kalla dem från Vero Moda. LJUS SLITNING! Väldigt olikt mig!


I de där "mindre än 1000 kronor" fick jag även in en hamburgare, middag tills ikväll, lunchlåda tills imorgon och lite smågodis.

Kommentarer
Postat av: Johnny

Satan vad ekonomiskt.. va å shoppade jag med, kom hem med mindre än du, och dessutom ordentligt fattigare... varför lyckas du med inte jag?!

2009-01-22 @ 18:03:28
Postat av: Mama

Jag vill se klänningen ! !

2009-01-22 @ 20:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0