Vad jag ska bli när jag blir stor..

"Vad ska du bli när du blir stor?" löd rubriken till ett test som jag nyss gjorde. Jag vet att jag gjort något liknande tidigare, men det här resultetet känns så rätt!

Ledarskap / Projektledning
Du är en stark och utåtriktad människa som vet vad du vill och hur du får det. De flesta av dina beslut baseras på fakta och du blandar helst inte in känslor i onödan. Din yrkesmässiga karriär är spikrak. Troligtvis har du vetat länge att du ska bli något stort, eftersom framgång är viktigt för dig. Det är inte helt osannolikt att du i framtiden startar företag själv och bygger upp det enligt eget huvud, men för en driven person som du finns självklart också en mängd andra alternativ. Oavsett inom vilken bransch du hamnar kommer det att ligga lik längs vägarna du passerat.

Testa dig själv genom att klicka här!

Vad tror ni om resultatet jag fick? Låter det troligt? Let's hope so.

Till er som rynkar på näsan vill jag nu bara säga; det handlar för mig inte om att bli känd eller tjäna en supermassa pengar och shoppa skor för. Det handlar om att göra något som jag trivs med och få fram ett resultat jag är stolt över. Leva värdigt - vara nöjd med min vardag och känna att jag åstadkommit något i mitt liv. Jag försöker hävda mig mer inför mig själv än någon annan.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Turism / Internationellt



Du är född fixare, med ett sinne för både detaljerna och helheten. Många skulle påstå att du är något av en trivselfascist, eftersom du brinner för att se till att alla är med på TÅGET och har roligt och riktigt trivs. Serviceminded är ett mildare uttryck för detta personlighetsdrag som karaktäriserar dig. Dessutom tycker du att människor är superkul. Du har så klart massvis med kontakter, vänner och bekanta. Och det är förstås människor och service du bör jobba med. Så vad faller sig mer naturligt än att söka sig till yrken inom turism för din del? Oavsett om du hamnar i Sverige eller utomlands kommer roligheter och galna upptåg alltid att prägla din tillvaro.



:)

2009-01-25 @ 00:23:55
Postat av: Thomas

hmm det var pokkers

det er faktisk det som jeg jobber med...







Restaurang/Mat/Hotell

Transport <-----------------

Säkerhet/Arbetsmiljö

Att verka utan att synas är din melodi. Och verkar gör du i allra högsta grad. Du är nämligen en högst pålitlig person som alltid gör det du blir ombedd att göra. I god tid. Förseningar och allt annat som stör det givna mönstret irriterar dig. Fast det brukar du inte tala så högt om. Du tycker ju inte om att stöta dig med någon. Din noggrannhet, i kombination med att du både är händig och praktiskt lagd, gör att du kan satsa på ett yrke inom livsmedelsindustrin, eller inom transport, säkerhet eller arbetsmiljö. Inom dessa branscher kommer din noggrannhet väl till pass.

2009-01-25 @ 02:03:24
Postat av: Mama

Jag tror stenhårt på dig och det stämmer säkert.

Ge faan i att lämna lik efter dig och behåll lite ödmjukhet & rättvisa så långt det går, så lämnar du vänner istället för lik = Mycket bättre

2009-01-25 @ 09:58:14
Postat av: Mama

Jag & Jonas blev samma. Jag har valt rätt yrke !!!! YIPPIE

2009-01-25 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0