090309



Sådär såg jag ut på jobbet idag. Så jobbigt när min älskade sminka Carro inte är där å jag måste göra själv. Jag kan ju inte föffan! Tur att hon kommer imorgon!

Mina naglar hade Mini beställt bild på och här kommer det!



Jag vet att jag suger getpung på att blogga just nu, men jag orkar inte riktigt. Jag har tagit upp kontakten med min mobiltelefon litegranna igen, så nu är det bloggen som gäckar mig. Amanda stackaren (min kollega) ligger fortfarande på sjukan, så jag ska ta hennes pass den här veckan. Jag kommer förmodligen DÖ av trötthet. Så om det här blir mitt sista blogginlägg vill jag bara tacka alla som hängt med mig dessa år.

Ha ha ha. Godis och Burn ska nog ta mig igenom denna jobbvecka, precis som många andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0