Senaste dagarna i korthet

Jadu. När jag har lite bloggtorka har jag en tendens att börja mina inlägg med "Jadu" eller något annat tråkigt. Så egentligen kan du sluta läsa nu på en gång om du väntar dig något roligt.

Senaste dagarna har varit sjukt lökiga. Jag har inte gjort annat än att sova, mysa med älsklingen och jobba. Vi har käkat Subway-mackor till middag två dagar i rad eftersom ingen orkar ta tag i något. Jag har däremot storstädat rummet. Hur jag nu hittade ork till det.. ? Nån dag snart ska jag nog lista ut vad det är som luktar smått mögligt i kylen också.

Jag har fixat naglarna och dom är skitsnygga, dock så är det sjukt opraktiskt då jag inte är vad vid att ha långa naglar och inte vet hur jag ska hantera dem.

Jag har JOBBAT också. Som FAN har jag jobbat. Det är så roligt och alla jag jobbar med är så härliga!

Planerna för helgen är verkligen att göra så lite som möjligt. Amanda, som jag jobbar med har blivit sjuk så jag kanske får hennes pass nästa vecka om hon inte återhämtar sig. Det skulle bli jävligt tungt.. Men vi får se hur det blir.

Tack för att du plågade dig igenom detta muppiga inlägg och jag lovar att "uppa" (japp, du läste rätt) mera i helgen!

Kommentarer
Postat av: Mini

jag vill se naglarna !

2009-03-06 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0