Shoppa smart (enligt moi)

På onsdag är det LÖN. Fucking äntligen, jag vet att du längtat minst lika mycket som jag. Eftersom jag av en stor anledning (som  jag snart ska berätta allt om här i bloggen) inte kommer kunna shoppa så mycket kommande månad kom jag på en smart sak...

Jag gör mig av med min värsta shoppingabstinens redan idag! Två dagar innan löning. Så med mitt VISA-kort (laddat med svindlade 900 kr) begav jag mig till Centrum idag efter jobbet. Det riktigt kröp i fingrarna för att jag ville köpa så många underbara pryttlar. En timme sedan har jag köpt lite smink, en klänning på rea från Gina och en ny pincett. Peter stackarn fick nöja sig med lite nikotintuggummin, hoppas han blir glad över dem när han kommer hem.

Så nu är jag inte alls lika shoppingsugen som jag var innan. Jag kunde ju inte shoppa loss hur mycket som helst heller eftersom jag begränsat mig till under tusenlappen. Jag gjorde inte av med allt, så jag har lite kvar till mat. Perfekt! Hoppas detta shoppingstiltje håller i sig även senare i veckan när kosingen rasat in.

Dont think so..  Men jag måste hålla i stålarna nu. BIG PLANS incoming!


Kommentarer
Postat av: Simone ♥

Längtar också grymt mycket till onsdag. Har inte left på mycket denna månad tack vare att jag har betalat min utlandssemester :)



Hoppas dina planer kommer gå igenom nu !

2009-03-23 @ 21:18:15
URL: http://muchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0